Thursday 20 September 2007

aku pree


hoorah laki aku dah blah pergi dubai petang tadi. sempat gerk aku bekalkan dia dengan nasi lemak sambal udang berserta telor rebus, timun, kacang dan ikan bilis. aku packed kan jugak buah tamar, fig n prunes dan yoghurt drink utk dia tadi. aku tau dia akan berbuka puasa in the taxi whilst travelling to the airport.

rumah aku agak jauh dari heathrow airport. perjalanan kadang2 mengambil masa over 11/2hrs gitu. tu yang aku menyampah dok bromley ni. jauh sangat dari airport, bukan ler aku suker dok dekat sangat dengan airport. memandangkan laki aku ni asyik travelling jer aku ingat kalo rumah dalam 1/20jam hingga 45mins travelling tu ok ler. lagi pun aku skang ni tiap2 3 bulan balik kemsia, so tak larat ler dok jauh2 nie.

anyway, aritu laki aku ader citer nak pindah around area north west london. tu kira ok ler kat northwood tapi tu ler rumah kat sana mahal siot! anyway we will see what is his package kat tempat baru dia kerja ni!

!

No comments: