Sunday 11 November 2007

lama aku menyepi



lama betul aku tak buat entry dalam blog aku ni. sepanjang ramadan aku tak sihat, ader aku jumpa uncle kat central london n capati pun ader fone frm sheffield. sayang aku tak dapat jumpa cap sbb aku mmg tak sihat.

infact ramadan ni aku tak berdaya melakukan ibadat puasa seperti tahun2 lepas. aku hampir balik kemalaysia kerana tak sanggup menahan derita sakit diengland ni. tapi mengenangkan anak yg sedang bersekolah aku tabahkan hati dan berjaya melawan sakit aku ni.

cuma beberapa minggu ni yg aku rasa sihat dah mula buat kerja2 kat rumah. selama ni aku biarkan my maid buat segala kerja walaupun dlm hati tak berapa berkenan. nak buat mcm mana kan.

aku skang tak ambek lagi ubat2 kat doktor skang aku makan supplements ajer. aku berjumpa kenalan suami aku yg practive alternative medicines. dia lah yg sarankan supaya aku ambek supplements ajer. disebahkan paru2 aku sudah rosak cket maka dosage supplements yg aku ambek lebih ler cket.

anyway skang aku dah sihat alhamdulillah n tengah buat plan utk balik kemsia tak lama lagi.

ni aku selitkan gambor raya pertama. walau pun tak sihat aku masih nak beraya. hehehe

5 comments:

cemutkeyengge said...

KAk Nor, selamat hari raya aidilfitri. balik mesia nanti bitau ek...didoakan kak nor sembuh seperti sediakala...

halym said...

hai kak..rindu kat akak..

Dominic Terantok said...

kak nor/ kak minah....

miss u la kak... let me know bila nak balik mesia....

jj

minahmuar said...

cmut
tq so much kerana sudi melawat blog yg tidak berupdate nie

halym
akak pun rindu ...tapi.......

abah
woit ni jj mod kedah kat cari ker? hehehe....dah balik n dah pulang semula pun. tu anak jj ker?

minahmuar said...

cem
tq for visiting my blog. lama tak berupdate malas sungguh ati n semangat nie. thanks for yr doa, alhamdulillah kesihatan bertambah baik.

halym
akak pun rindu dgn halym n the gangs. minah nak tawen february ni dia ader jemput, tak tau dapat balik ke idok

abah
who are u tapi ader jj kat bawah tu. thanks for visiting my site tu. akak panggil my allahyarham father 'abah' gerk.

miss him n miss u n the gangs too