Wednesday 2 January 2008

m back

salam utk kengkawan sumer dan selamat tahun baru 2008. semoga tahun ini lebih ceria utk sumer kawan2 ku!

lama sungguh aku menyepi. sejak aidilfitri masuk keaidil adha. sepanjang ramadhan aku tak sihat so aku mengambil cuti tanpa gaji tak update aku nyer blog. guys/gals u donno what i went thru. hidup aku sungguh bercelaru sekarang tapi dengan izin Allah aku dapat kuatkan semangat aku. insyaAllah berkat doa kawan2 aku akan terus kuat didalam mengharungi sisa2 perjalanan hidup ini yg aku sendiri tidak tahu titik noktah nyer.

i have been back to msia early december. supposer to balik on the 5th tapi biler aku dah checked in bagai aku kena bumped off the aeroplane. ader hikmah nyer naper aku kena bumped tu kerana ia mengingatkan aku kepada kudrat Allah Ajjaullah. kita merancang tapi DIA aderlah perancang yg lebih baik yg tidak ader silap n salah.

aku sampai msia pada 7/12 n stayed there until 23/12. sepanjang aku kat msia aku terlalu bz sehingga tak dapat bertemu sesaper pun. alhamdulillah finally cream glyco aku mendapat approval MAL dari government. lama sungguh aku tunggu n berbaloi jugak ler duit yg aku keluorkan utk dapat kelulusan MAL nie. aku tau cream aku bagus cuma utk mendapat kelulusan yg cepat aku kena ler erk....erk....naikkan borang aku kat atas. bukan aper cuma nak cepatkan proses pengeluaran MAL tu ajer. percaya lah aku masih rakyat msia yg gemilang, terbilang dan byk lang2 lagi.

aku dgn partner aku suib berkerja round the clocks semasa aku dimsia. kebetulan jugak kami mendapat mandate utk beberapa projects. tu ler yg bz sangat sampai ader masanya kami kekurangan tidor. meetings sepanjang lebuhraya utara selatan. insyaAllah aku berdoa pada Illahi semoga project kami ni berjalan lancar.

aku namakan projects aku nie 'wahyu'. insyaAllah esok suib akan present documentations n aku benar2 berharap kami akan berjaya.

so kepada kengkawan sumer aku memohon beribu2 ampun dan maaf kerana tak contact nko orang sumer. m really bz meh!

5 comments:

mamazieza said...

Nor.. bukan saja u takde masa update blog..nak sembang pun sekarang payah ekkk.. huhuhu... take care arrr!!!!

cemutkeyengge said...

welkambek kak nor...kui!

minahmuar said...

zieza, gini ler arus idup i skang nie. i have to kalo tak den masuk tampoi kang.

tq for yr comment. rajin2ler visit sini hah. buat entry bagai.

minahmuar said...

cem....hahaha ....biler lah akak nak visit yr blog lak. bz yg amat hidup ku ini.

tq again for yr post here. muah...

mohdariqsalem said...

hi,can we exchnage our banner,if u done have banner i still can post yur link,please let me know after it done.tx

http://www.riqzmiecraetion.com/