Wednesday 2 January 2008

cuti2 england

hubby aku balik dari board meeting dia dibrunei on 28/12. keesokkan hari dia mengajak kami pergi keoxford utk shoppings kat bicester village. let me tell you aper bicester village nie. saper yg dok england sure tau bicester village nie hah.

bicester village merupakan outlets bagi jenama2 branded yg masyur seluroh dunia. nko nak cari daripada pakaian, kasut, alat2 solek, barang2 kulit aper saja lah sehingga kesyampoo dan pinggan mangkuk. jenama nie terdiri drpd escada, cd, salvatore ferragamo, moschino, molton brown, locittane, bose dll. nko pk jer lah sendiri jenama aper yg nko suker sumer nyer ader hah.

maka bershoppings sakan ler laki aku n aku. aku tak beli banyak hanya sehelai jean, 2 helai bra n sepasang boot dari clark. utk baraka aku belikan dia kasut sekolah, pakaian dari ralp lauren n aksesori dari accessorize. maid aku beli tshirt kat burberry. laki aku lak jgn citer lah dia mmg hantu shoppings. dia borong banyak baju kat peberet store dia Zegna. tapi mmg murah siot ler kan compare kalo nko orang pergi kat boutique dia orang.

aku nak beli lingerie n perfume dari agent provocateur tapi mak datuk rega dia beratus2 £. timer kasih hah! selepas penat membeli belah we decided to stay the nite dioxford. we stayed kat holiday inn n esok paginya kami pergi keoxford uni, bawak baraka tengok oxford town n their famous university tu!

selepas itu kami bertolak kearah windsor sbb nak bawak baraka pergi kelegoland. nnt aku sampung

3 comments:

man from UNCLE said...

Wahhahahaha !! Ko pun shopping kat sana gak ke Nor ? Sama le ngan aku . Tapi kita dendiam dah le... kang nanti orang kata beli baju diskaun , hahha !

Tapi kalau kat Paris , ko gi le shopping kat Le Valee Village (one station away from Disneyland kalau naik train), murah siot !! sekarang depa tgh dok jual Spring/Summer collection - discount up to 80% .

cemutkeyengge said...

waa...gebang sakan ekk...uikss kak nor beli bra pun kat oxford...kelesss mak datuk...

minahmuar said...

to man frm uncle

m going to paris february nie. nko nak ikut ker wit? pergh teruja aku pasal Le Valee Village nie.

tapi aku takleh shopping lagi nie. aku nyer bisness need $$$. nak kena bajet cket skang nie. tapi aku ni pun bukan jenis suka menyopping.

to cemut

hahaha...takder tempat lain nak gebang, so gebang kat sini ajer lah.

pergi oxford tu selain shopping tengok2 gerk uni tu. nak kasi inspirasi to baraka.